دستگاه های پخت اتوماتیک نان ایرانی، قابلیت صادرات دارد/ کیفیت، کاهش هزینه و نیروی انسانی و مصرف انرژی از مزیت های دستگاه های تولیدی است
دستگاه های پخت اتوماتیک نان ایرانی، قابلیت صادرات دارد/ کیفیت، کاهش هزینه و نیروی انسانی و مصرف انرژی از مزیت های دستگاه های تولیدی است

باقری با اشاره به اینکه موفق به تولید دستگاه های اتوماتیک پخت نان متناسب با آخرین فناوری و دانش و کیفیت روز شده اند، گفت: خوشبختانه به جهت کیفیت مناسب دستگاه های تولیدی، کشورهای همسایه متقاضی خرید دستگاه های تولیدی ایران هستند.

فیض الله باقری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری آدلی نیوز،  اظهارداشت : فرآیند تولید ماشین آلات پخت نان را از حدود ۱۴ سال پیش آغاز کردیم که بجهت کسب تجارب و ارتقاء سطح دانش فنی در این زمینه طی چند سال اخیر توانستیم موفقیت های چشمگیری در این حوزه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شعب استانی این مجموعه صنعتی با هدف کنترل و کاهش حداکثری هزینه های تولید راه اندازی شده است، ادامه داد: مجموعه مرکزی شرکت پویا تلاشگران سهند در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز واقع شده و در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات پخت نان فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت پویا تلاشگران سهند تصریح کرد: به واسطه کسب تجارب جدید و تجهیز و ارتقاء خط تولید مبتنی بر  پیشرفت فناوری، پخت نان امروزه به صورت مکانیزه  انجام می شود.

وی افزود: هم‌اکنون در بسیاری از نانوایی‌ها و رستوران‌ها از این نوع ماشین آلات پخت نان بهره می برند. ولذا به موجب آخرین دستاوردها و پیشرفت های صورت گرفته در این حوزه در تلاش برای طراحی و ساخت دستگاه‌های تمام اتوماتیک  هستیم که به کاهش حداکثری هزینه های پخت نان توأم با افزایش تولید و پخت یک دست و با کیفیت منجر شده است.

باقری با اشاره به اینکه نصب و راه اندازی دستگاه های تولید شده در سراسر کشور توسط نمایندگی های فعال شهرستانی در حال انجام است، تأکید کرد: با توسعه و افزایش سطح کارآیی دستگاه های پخت نان، امکان خدمات پس از فروش یا گارانتی دستگاه های عرضه شده فراهم شده است که این مهم سبب استقبال کشورهای طرف تجارت با ایران و صادرات این دستگاه ها به کشورهای دوست و همسایه بصورت مستقیم یا غیرمستقیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص نوع دستگاه های تولیدی، ثبت اختراع به نام نان‌گیر انجام داده ایم که این دستگاه قابلیت پخت نان بصورت اتوماتیک را داشته و نان پخته شده را روی میز پیشکار می‌گذارد، تا مشتری با حداقل نیروهای درگیر نان را خریداری و تحویل بگیرد.

مدیرعامل شرکت پویا تلاشگران سهند صرفه‌جویی نیروی انسانی و افزایش بهداشت و کاهش ضایعات نان را از مزیت های دستگاه های تولیدی این شرکت برشمرد و گفت: توفیق در این مسیر، نتیجه تلاش برای به روزرسانی دانش فنی توأم با تجربه و تعهد و هدف متعالی که همان تولید محصول با کیفیت و مورد اقبال بازارهای داخلی و خارجی است، بوده و خوشبختانه همه چیز برای حضور در بازارهای رقابتی فراهم است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : غلامرضا محمدی