اسماعیل خلیل زاده مهیای حضور در عرصه کار و تلاش شد/ شکست کووید۱۹ برای دومین بار+سند
اسماعیل خلیل زاده مهیای حضور در عرصه کار و تلاش شد/ شکست کووید۱۹ برای دومین بار+سند

آخرین آزمایشات انجام شده و تست کرونای اسماعیل خلیل زاده دال بر صحت و سلامت کامل وی بوده و بنابر اخبار واصله به زودی شاهد حضور "رئیس هیأت مدیره استقلال" در سازمان محل فعالیت و از سرگیری فعالیت های روزمره خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری آدلی نیوز، بالاخره بعد از پیگیریهای مکرر در خصوص آخرین وضعیت حال عمومی اسماعیل خلیل زاده “رئیس هیأت مدیره باشگاه فوتبال استقلال و از چهره های شناخته شده بخش تعاون” اخبار واصله حاکی از بهبود کامل وضعیت جسمی و حال عمومی وی دارد.

بنابر اظهارات رئیس هیأت مدیره باشگاه فوتبال استقلال، خوشبختانه آخرین آزمایشات و تست کرونا (کووید۱۹) به عمل آمده از وی دال بر بهبودی کامل وی بوده و بحمد خداوند فعالیت های روزمره و سازمانی خود را به طور نسبی از سرگرفته و مشغول است.

اطلاع از آخرین وضعیت جسمی و حال عمومی اسماعیل خلیل زاده که برای بسیاری از اهالی فوتبال و فوتبال دوستان استقلالی و همچنین جامعه تعاون و تعاونگران شاغل در بخش  بسیار مهم و به طور مستمر په دنبال کسب اطلاع از وضعیت وی هستند، می توانند امیدوار به دیدار زودهنگام طی روزهای آتی با وی در محل کار باشند.

گفتنی است؛ گروهی به هر جهت و با نیات قبلی، حسب اطلاع از ابتلای مجدد نامبرده به بیماری کووید۱۹، اقدام به طرح شایعه هایی مبنی بر تحت تعقیب قرارگرفتن و حتی بازداشت اسماعیل خلیل زاده کرده اند که با روند مطلوب مراقبت های پزشکی و بهداشتی تا بهبود کامل وضعیت جسمی و حال عمومی نامبرده و بازگشت وی به عرصه کار و تلاش و حضور در مجامع و محافل حوزه فعالیتی تمام رشته های شایعه سازان و شایعه پراکننان پنبه خواهد شد.

بدیهی است، اقدام این طیف افراد بدخواه در هر سطح و به هر نیتی علیه مدیران کشور با هدف سوء نیت صورت گرفته و هزینه های سنگینی را بر جامعه تحمیل می کند که امیدواریم هرچه زودتر شاهد پایان یافتن رفتار و کردارهایی از این دست در سطح جامعه بخصوص ادارات و سازمان ها باشیم.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : غلامرضا محمدی