امضاء تفاهم نامه ساخت بزرگترین پروژه تولید مسکن کشور / اتاق تعاون ایران و شرکت بازآفرینی شهری مشارکت می کنند
امضاء تفاهم نامه ساخت بزرگترین پروژه تولید مسکن کشور / اتاق تعاون ایران و شرکت بازآفرینی شهری مشارکت می کنند

تفاهم نامه همکاری اتاق تعاون ایران و شرکت بازآفرینی شهری برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی در بندرعباس امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران و مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری آدلی نیوز و به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون ایران، عصر روز گذشته در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تولید مسکن در بندرعباس، تفاهم نامه همکاری اتاق تعاون ایران و شرکت بازآفرینی شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی به امضا رئیس اتاق تعاون ایران و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری رسید.

براساس این تفاهم نامه کارگزار مکلف است ظرف یک ماه متقاضیان را جذب، ساماندهی و در چارچوب آیین نامه معاملات کارفرما و با برگزاری تشریفات قانونی معرفی نماید

همچنین کارگزار مکلف است مقدمات و تمهیدات لازم برای واگذاری و فروش واحدهای مسکونی را به هر یک از متقاضیان مطابق ضوابط کارفرما فراهم آورد.

گفتنی است این پروژه در ۶۰۵ قطعه و در زمینی به مساحت ۳۵۲ هکتار احداث می شود و مدت زمان در نظر گرفته شده برای اتمام پروژه ۴۸ ماه است. مساحت زیر بلوک های مسکونی ۹۲ هکتار و مابقی (۲۶۰ هکتار) به فضاهای عمومی و خدمات زیربنایی و روبنایی از قبیل فضاهای آموزشی، اداری، تجاری و انتظامی، ورزشگاه، خانه بهداشت، مهدکودک، فضای سبز، پیاده راه و … اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : غلامرضا محمدی
  • منبع خبر : روابط عمومی اتاق تعاون ایران