مسببان شکسته شدن دربهای حرم حضرت معصومه (س) باید مورد پیگیرد قرارگیرند
مسببان شکسته شدن دربهای حرم حضرت معصومه (س) باید مورد پیگیرد قرارگیرند

هجوم و شکستن دربهای حرم حضرت معصومه توسط گروهی مسلمان نما و شیعه انگلیسی آنهم در شرایط امروز جامعه و کشور، نه در شان ملت ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از ظن عموم محکوم و لازم به پیگیری حقوقی تا تنبیه مسببان اصلی آن است.

به گزارش پایگاه خبری آدلی نیوز، در حالی گروهی مسلمان نما و شیعه انگلیسی با شکستن درب های حرم حضرت معصومه (س)، دل حضرت فاطمه کبری (س) و حضرت علی (ع) را داغدار کرده و وارد حرم می شوند که حسب تمهیدات اندیشیده شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا و به موجب رهنمودهای امام خامنه ای و بخواست تولیت های حرمین رضوی، معصومه (س)، شاهچراغ و بسیاری دیگر اماکن متبرکه تاکید بر تعطیلی و بسته بودن درب های حرمین با رویکرد مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا که جان هزاران انسان بی گناه را گرفته در دستور کار بود.

ترفندهای این طیف جمعیت همیشه مخالف عقل و شعور و منطق در به چالش کشیدن راهبردها و سیاست های کنترلی و بازدارنده نظام تا حصول نتیجه ای در خور شان مملکت و ملت مسلمان ایران، بر کسی پوشیده و ناآشنا نیست و همواره هزینه های سنگینی برای نظام و مردم در همه سطوح داشته است چه بظاهر سینه چاک بسیجی و مذهبی و چه روشنفکر دوآتیشه فرهنگی و هنری و … که مصیبت های سرباری را بر کشور، بنام اسلام و دفاع از حقوق مسلمین داشته و دارند.

بالطبع اگر قانون، قانون است و عدالت، عدالت و عدل علی (ع)، پیش از هر کس دیگر می بایست پیش روی این جماعت قد علم کند که بار دیگر بنام اسلام و مسلمین در این شرایط و جو سنگین حاکم بر کشور در سایه تحریم و شیوع گسترده ویروس کرونا و اوضاع نابسامان اقتصادی   سیاسی کشور، درب های بیت الاحزان و خانه مولا شکستند و پهلوی مادر دو عالم را دریدند تا حقیقت باطل خود را در وجهه مسلمانی فریاد بزنند و خواست نامعقول و ناصواب خود را به کرسی بنشانند.

اقدام روز گذشته این جماعت باطل و خائن به نظام و اسلام و حقوق ملی و باورهای مردم ایران اسلامی کم از خطای جماعت فتنه نداشت که بنام مردم مسجدی را به آتش کشیدند و کلام الله خدا را در انظار پاره پاره کردند. هتاکی به حرمین و اماکن متبرکه در همه برهه های زمانی از پیش برنامه ریزی شده و با هدف تخریب وجهه نظام صورت گرفته و مستلزم پیگیری و برخورد قضایی و انتظامی جدی است.

بر جماعت آگاه و دلسوخته نظام و ایران اسلامی تکلیف است که با محکوم کردن رویه و رفتارهای ددمنشانه این قوم خوارج عصیان زا و فتنه انگیز راه خود را از آنها جدا و هم صدا با مسئولان و تولیت های معظم حرمین در به سامان رساندن اوضاع کشور در این شرایط، در جهت صیانت از حقوق مردم تا به محاکمه آنها پیگیر مطالبات عموم مردم فارغ از بخشی نگری و وابستگیهای حزبی و سیاسی خاطیان و محاجمین بر حرم مقدس حضرت معصومه اطهر (س) باشند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : غلامرضا
  • منبع خبر : یاداشت