هیمنه و ابهت پوشالی ایالات متحده آمریکا، در عملیات مقتدرانه موشکی ایران فرو ریخت
هیمنه و ابهت پوشالی ایالات متحده آمریکا، در عملیات مقتدرانه موشکی ایران فرو ریخت

مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که در عملیات مقتدرانه موشکی ایران هیمنه و ابهت پوشالی ایالات متحده فرو ریخت و بزرگترین قدرت جهان پس از ۷۰ سال برای اولین بار توسط جمهوری اسلامی ایران تحقیر و بی‌آبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آدلی نیوز، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در اجتماع بزرگ مردمی “سلیمانی‌ها” که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و به‌یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر برگزار شد، ضمن یادآوری حضور سردار شهید سلیمانی در کنگره هشت‌هزار شهید استان گیلان در سال ۱۳۹۵ و سخنان عارفانه آن شهید گفت: حاج قاسم رسیدن به مقام شهید را در سه مرحله تعریف می‌کرد؛ هجرت از نفس و خواسته‌های نفسانی، جهاد فی سبیل الله و مقاومت و ایستادگی در راه رسیدن به آرمان‌ها. او معتقد بود با طی شدن این سیر مقام شهود و شهادت قبل از شهادت حاصل می‌شود.

وی افزود: حاج قاسم به آنچه معتقد بود عمل کرد و واقعاً طی چند سال اخیر به مقام شهود و شهادت و نیز مرگ اختیاری رسیده بود.

مقدم‌فر گفت: برخی از بی‌خبران و مغرضان این روزها با معرفی ناقص و یا مصادره به مطلوب خود و جناح‌شان، بزرگترین ظلم را در حق شهید سلیمانی مرتکب می‌شوند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی تک‌بعدی نبود، او ذوابعاد بود و کنار سجایایی مثل مقام جهاد و ایثار، شجاعت و تدبیر، مدیریت عالی و فرماندهی بی‌نظیر و همچنین مخلص بودن (به‌عنوان بزرگترین و برجسته‌ترین صفت اخلاقی)، از یک بصیرت سیاسی نافذ چه در حوزه داخلی و چه خارجی برخوردار بود.

  • نویسنده : غلامرضا محمدی