دارا حیایی با بازی در سریال “ازسرنوشت” از دهم آبان به تلویزیون می آید
دارا حیایی با بازی در سریال “ازسرنوشت” از دهم آبان به تلویزیون می آید

به گزارش آدلی نیوز؛ سریال تلویزیونی"از سرنوشت" با بازی دارا حیایی فرزند امین حیایی که از دهم آبان ماه پخش خواهد شد، سرنوشت دو کودک تا سن جوانی و زندگی آنها در پرورشگاه روایت می کند که با امید به آینده، برای رسیدن به آمال و آرزو‌ها تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آدلی نیوز؛ فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان از دهم آبان ماه روی آنتن شبکه دو سیما می رود، قصه این سریال تلویزیونی درباره سرنوشت دو کودک تا سن جوانی و زندگی آنها در پرورشگاه را روایت می کند که محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزو‌ها است.

بنابراین گزارش، مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال ایفای نقش می‌کنند.

این گزارش حاکی است؛ راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی نیز دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن‌ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال محسوب می شوند که در این سریال ایفای نقش می کنند.

لازم به ذکر است؛ فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان از دهم آبان ماه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : غلامرضا محمدی